Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Szczurowa
(1)
Filia Uście Solne
(1)
Autor
Budzyński Wojciech
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
KADRY
(1)
Reklama
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama: techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Wydawnictwo POLTEXT, 1999. - 217,[2] s. : fot., rys. ; 21 cm.
Rozdział 1: Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Rozdział 2: Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Rozdział 3: Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Rozdział 4: Sporządzanie briefu reklamowego; Rozdział 5: Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Rozdział 6: Zasady współpracy z agencją reklamową; Rozdział 7: Reklama prasowa; Rozdział 8: Reklama telewizyjna; Rozdział 9: Reklama radiowa; Rozdział 10: Reklama zewnętrzna; Rozdział 11: Internet; Rozdział 12: Inne formy reklamy. [Z]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Uście Solne
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szczurowa
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 331.1:65.012](075.8) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej