26906
Book
In basket
Reklama: techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Wydawnictwo POLTEXT, 1999. - 217,[2] s. : fot., rys. ; 21 cm.
Rozdział 1: Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Rozdział 2: Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Rozdział 3: Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Rozdział 4: Sporządzanie briefu reklamowego; Rozdział 5: Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Rozdział 6: Zasady współpracy z agencją reklamową; Rozdział 7: Reklama prasowa; Rozdział 8: Reklama telewizyjna; Rozdział 9: Reklama radiowa; Rozdział 10: Reklama zewnętrzna; Rozdział 11: Internet; Rozdział 12: Inne formy reklamy. [Z]
Availability:
Filia Uście Solne
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again